3 december 2010

"stick-fingrar"

Jag är riktigt dålig på att blogga!
Jag har många ursäkter.. Jag skyller på att jag jobbar för mycket (eller är 80% mycket?), det är alldeles för mörkt ute och jag har en alldeles för kall lägenhet!

Egentligen stämmer inga av mina ursäkter. Jag bor varmt, jobbar lagom mycket och det som lyser upp min tillvaror är faktiskt min älskade dator.. men den riktiga ursäkten är att jag stickar och glömmer bort bloggen! Jag har stickat så mycket att det gör ont att hålla i gaffeln då jag ska äta, ha svårt för att öppna dörrar och på jobbet måste jag ta små pauser för att inte känna av mina "stick-fingrar". Min tröja är långt ifrån klar och jag drömmer mig redan bort till nya projekt!

Jag klagar inte, jag är bara nöjd! Nöjd över garnjuntan, bloggen och mina "stick-fingrar"..

3 kommentarer:

  1. Stackars dig. Du är ju full av självinsikt iaf.

    Kan du inte lägga upp en bild så jag får se hur långt du har kommit?

    SvaraRadera
  2. Ja bilder mer bilder vill vi se! Grymt att man har en syrra som handarbetar!

    SvaraRadera
  3. den som väntar på något gott...

    SvaraRadera