4 december 2010

Juntagäst !

Jag får börja med att tacka för senast! Och ursäkta för att jag inte kom igår. (Kunder som kommer 40 min sent på en fredagseftermiddag är Inte uppskattade!)

Sedan sist har jag ägnat luncher och små lediga stunder till att virka. Jag har inget tempo att avundas, utan lär mig sakta men säkert. Jag har bytt färg två gånger, sen om jag har gjort på rätt sätt återstår att se! Jag har absolut ingen tanke bakom detta verk utan det är helt och hållet bara ett övningsexemplar. På måndag hade jag tänk inhandla egna verktyg för att slippa nalla av Anna. Sen tror jag att jag hoppar på detta med att virka en filt - så får vi se hur långt jag kommer!

Och jag ser fram emot att bli en permanent medlem i
Garnjuntan!
Ha en trevlig helg och fin andra advent!

4 kommentarer:

  1. Bravo Elina!!!Du har ju kommit långt och lyckats alldeles utmärkt med färgbytet!!Nu är du def. en fullvärdig medlem hihi :)

    SvaraRadera
  2. jaa, elina.. nu ha du klarat intagningsprovet! Du är härmed en PERMANENT wow-medlem.. eller jag menar garnjuntan-medlem! grattis.

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket!
    Jag kan knappt bärga mig tills jag får
    börja med filten och hänga med juntagänget oftare!

    SvaraRadera
  4. Du är skitduktig Elina! :D Du kommer bli grym när du blir ordinarie juntamedlem. :)

    SvaraRadera