19 februari 2011

154


Så här ser 154 (5 ligger i högen i högra hörnet på övre bilden och de stora rutorna räknas som 4) rutor ut på mitt vardagsrumsgolv. Det pirrar i magen när jag lägger ut rutorna och ser hur arbetet växt sedan sist och saknar man inspiration är det ett oslagbart sätt att återfå den!

Arbetet har gått lite upp och ner på sistone, jag har inte haft inspiration att virka så mycket som förut och då är det lätt att 300 rutor känns övermäktigt. När den känslan kommer över mig blir allt liggande, även sådant som inte har med filten att göra. Nu har inspirationen återvänt till mig och jag kör så det ryker!
Jag har beräknat att jag behöver, på ett ungefär, 300 rutor så jag har kommit en liten bit längre än halvvägs. Nu är det utförsbacke tjejer! 

1 kommentar:

  1. Superfint!!Härligt att inspirationen återvänt!!Bara att virka så det ryker då!

    SvaraRadera